صنایع دستی چه بخریم و از کجا بخریم

صنایع دستی عرصه ای برای ظهور خلاقیت و استعداد هنری

صنایع دستی چه بخریم و از کجا بخریم؟ پرسشی هست متداول با پاسخ های متفاوت؟ چرا متفاوت؟ زیرا که خرید صنایع دستی به انگیزه های متفاوت صورت میپذیرد. طیف وسیعی از شاخه ها و محصولات صنایع دستی ایران می‌تواند پوشش دهنده تمامی نیازها در سطوح مختلف باشد. سطوحی همچون هدیه شخصی، هدیه اداری، هدیه مدیریتی، هدایای تبلیغاتی و…

 

شاخه‌های مهم تأمین کننده هدایای صنایع دستی

شاخه های صنایع دستی طیفی وسیع را شامل می‌شود و به تقریب میتوان صدها شاخه را برشمرد. زیست بوم های مختلف میهن عزیزمان هرکدام و صنایع دستی ویژه خود را دارند. صنایعی برگرفته از جغرافیا، مواد و مصالح محلی و با الهام از آداب و رسوم و سنن فرهنگی همان منطقه. با توجه به گستردگی جغرافیایی کار انتخاب کمی دشوار میشود. در تهیه هدایای شخصی از حوزه صنایع‌ دستی ایران و یا صنایع دستی اصفهان شاهد گستردگی و تنوع فوق‌العاده میباشیم. اما در حوزه هدایای سازمانی یا هدیه مدیریتی باید به ویژگی‌های این هدایا دقت و توجه کافی مبذول داشت. زیرا هدایای سازمانی دارای ویژگیهای خاصی است. مثلاً باید دارای اصالت و هویت باشد، جنبه شخصی نداشته باشد و صرفاً جنبه‌ی دکوراتیو نداشته باشد. چند شاخه مهم صنایع دستی ایران که تأمین کننده نظرات فوق میباشند، مختصراً عبارتند از خاتم کاری روی مس، میناکاری، فیروزه کوبی، حکاکی روی مس، مس و پرداز، ترمه و… که هر کدام از شاخه های فوق دارای محصولاتی متناسب با هدیه سازمانی و یا هدیه مدیریتی میباشند.

از کجا بخریم

خوشبختانه امروزه مراکز عرضه اینترنتی هدایای صنایع دستی روندی رو به رشد داشته است. این امر سهولت خرید صنایع دستی را میسر میسازد. لیکن باید هنگام انتخاب از وبسایت های معتبر دارای پیشینه و شناسنامه، هدایای مورد نیاز را تهیه نمود. بازرگانی هفت گردون خیال با راه اندازی وبسایت جامع خود و ارائه تمامی هدایا، محصولات و پکیج های انحصاری گامی مهم برداشته است‌. پکیج هايی خاص با بسته بندی شکیل و همراه با محصولات جانبی و مکمل پاسخگوی نیاز شماست. با انتخاب پکیج های متنوع و ماندگار هفت گردون پاسخی شایسته به صنایع دستی چه بخریم و از کجا بخریم داده اید. پاسخی که نامتان را ماندگار و در اذهان مخاطبینتان ثبت خواهد کرد.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *