هدیه تبلیغاتی سهمی قابل توجه در اقتصاد ملی

به ویژه اگر این هدیه از حوزه‌ های مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور باشد

هدیه تبلیغاتی سهمی قابل توجه در اقتصاد ملی ما دارد، به ویژه اگر این هدیه از حوزه‌ های مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور باشد. مثلاً حوزه صنایع دستی، چرا که حوزه صنایع دستی عرصه‌ ای است با تأثیرات متفاوت و متنوع در اقتصاد میهنی ما. علاوه بر تولیدات محصولات صنایع دستی صنایع جانبی بسیاری نیز با رونق این حوزه رونق گرفته و به تکاپو می‌ افتند. مثلاً حوزه گردشگری و صنعت توریسم، عرصه حمل و نقل جاده‌ ای و بین‌ شهری، کارخانه های ریسندگی و بافندگی و تولید نخ، صنایع غذایی و بسیاری حرف و مشاغل دیگر.

 

چرا هدیه تبلیغاتی صنایع دستی را پیشنهاد میدهیم

زیرا که اولاً از صنایع دستی میراث ماندگار ملی و میهنی ما میباشد، دوماً صنایع دستی برخواسته از فرهنگ و تمدن و ارزش های معنوی و مادی ماست، بنابراین هرگونه رونق و شکوفایی آن در حقیقت رونق و شکوفایی فرهنگ ماست، سوماً هزاران خانوار مستقیم و بسیاری دیگر غیر مستقیم در این حوزه مشغول به فعالیت اقتصادی میباشند، به ویژه بانوان محترم هنرمند. بنابراین رونق آن ارتباط مستقیم با معیشت و اقتصاد خانوار هزاران نفر از شهروندان ما دارد. از این رو اگر هدیه تبلیغاتی از حوزه صنایع دستی انتخاب شود، میتوان شاهد جنب و جوشی ویژه در این ارتباط بود و میتوان ادعا نمود هدیه تبلیغاتی سهمی قابل توجه در اقتصاد ملی ما دارد.

 

هفت گردون و هدیه تبلیغاتی

هفت گردون با حضور چندین سال در عرصه تولید و عرضه هدیه تبلیغاتی گام‌ های نوینی برداشته است. ارائه انواع پکیج های متفاوت، جذاب و انحصاری از صنایع دستی و محصولات جانبی در بسته‌ بندی‌ های وزین و متفاوت. هدایایی خاص در حوزه‌ های هدیه تبلیغاتی، هدایای مدیریتی، هدایای اقتصادی، هدایای خاص، هدایای سازمانی و… گلچین محصولات صنایع دستی از شاخه‌ های مهم و متفاوت با زیباترین چیدمان خاص برای شما تدارک دیده شده است. با انتخاب صنایع دستی برای هدیه تبلیغاتی سهمی قابل توجه در اقتصاد ملی و میهنی را برای این میراث ملی رقم میزنید.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *