هدایای صنایع دستی نیاز این روزهای ما

هدایای صنایع دستی نیاز این روزهای ما

هدایای صنایع دستی نیاز این روزهای ما است. چرا که رفته رفته به ایام پایانی سال و شروع سال نو نزدیک می شویم و ضرورت تهیه هدایای نوروزی بیش از پیش نمایان می شود. رسم دیرین و زیبای عیدی دادن و عیدی گرفتن یکی از مهم ترین آیین های عید نوروز است.

صنایع دستی ایران نیز هم چون عید نوروز از مهم ترین جلوه های درخشان فرهنگ و هنر ایران زمین است. پس چه شایسته است که با دستی پر به استقبال سال نو برویم و چه عرصه ای زیباتر و شایسته تر و مناسب تر از صنایع دستی ایران را می شناسید که بتواند تمامی نیازها و سلیقه های متفاوت را پاسخ گو باشد؟

هدایای صنایع دستی نیاز این روزهای ما است زیرا که ریشه در فرهنگ و هنر  و ارزش های ملی و سنتی ما دارد. تماما ساخت دست هنرمندان پر تلاش و خوش ذوق و متبحر این دیار است. مواد و مصالح اولیه آن تماماً بومی و داخلی است و نه تنها ارز بر نیست بلکه در صورت حمایت و پشتیبانی ملی و مردمی و قانونی می تواند بسیار ارز آور نیز بوده و بتواند به شایستگی نماینده تمام و کمال فرهنگ و تمدن و هنر ایران زمین باشد.

شاخه های متنوع و گسترده آن همچون میناکاری، خاتم کاری روی مس، قلم زنی، قلم کار، فرش و‌ گلیم دست بافت، سفال و سرامیک، فیروزه کوبی و … هر کدام معرف شاخص ترین هدایای زیبا، اصیل و کاربردی می باشند.

در این راستا بازرگانی هفت گردون خیال با دستانی پر و به اتکا پیشینه ای درخشان و فعال و متعهد در خدمت دوست داران این میراث ارزشمند ملی است. عرضه پکیج های انحصاری و جذاب در بسته بندی های شکیل از گلچین هدایای صنایع دستی ایران و صنایع دستی اصفهان گامی است بزرگ در راستای رفع این نیاز.

خرید صنایع دستی آنلاین از مجموعه هفت گردون خیال نوروز شما را زیباتر، جذاب تر و شیرین تر می نماید.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *