مهمترین صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان

مهمترین صنایع دستی اصفهان کدام است؟ پاسخ به سوال فوق کمی دشوار نماید چراکه اصفهان مهد هنر و فرهنگ و صنایع دستی است بسیاری از شاخه های متنوع صنایع دستی ایران در این شهر تولید و عرضه میگردند. شهرت ملی و بین المللی صنایع دستی اصفهان این شهر هنرخیز را عرصه و مادر صنایع دستی ایران نموده است. تنوع پرشمار محصولات صنایع دستی اصفهان تمامی سلایق مختلف را پوشش میدهد.

 

چند شاخه مهم صنایع دستی اصفهان

از میان شاخه های مختلف صنایع دستی اصفهان به چند شاخه شاخص میتوان اشاره نمود. شاخه هایی که به اعتبار، شهرت و ثبت جهانی نیز رسیده‌اند. خاتم کاری روی مس، فیروزه کوبی، حکاکی روی مس، مس و پرداز و قلمکاری.
عناوین فوق را میتوان سرآمد مهمترین صنایع دستی اصفهان قلمداد نمود. دنیایی از نقش، رنگ، هنر و ظرافت که چشم هر بیننده ای را خیره مینماید. با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و ضرورت تهیه خرید صنایع دستی، صنایع دستی اصفهان را میتوان به عنوان گزینه اول جهت تهیه این هدایا انتخاب نمود.

 

هفت گردون خبال و عرضه هدایای متنوع

بازرگانی هفت گردون خیال با حضوری متمادی و پررنگ در عرصه تولید و عرضه صنایع دستی فاخر در خدمت شماست. عرضه متنوع ترین پکیج های خاص از محصولات فاخر صنایع دستی اصفهان به همراه محصولات مکمل.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *