ضرورت توجه به صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه

ضرورت توجه به صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه امری بسيار حیاتی و مهم است. دلایل پرشماری را میتوان در این رابطه عنوان نمود که گوشه هایی از آن را نماینده گرگان و آق قلا در مجلس با خبرنگار میراث آریا در میان گذاشت.
گفتگوی غلامرضا منتظری با خبرگزاری میراث آریا
غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق قلا در مجلس در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری میراث آریا پیرامون این امر مهم توضیحاتی ارائه نمود که توجه بدان میتواند حاوی نکات مهم در حوزه صنايع دستی ایران باشد. از آنجا مه صنايع دستی ایران صنعتی ملی و بومی و البته فرهنگی و ارزشمند نیز میباشد، باید زمینه های رشد، ترویج و گسترش آن را در عرصه ملی و بین المللی فراهم نمود. چرا که صنایع دستی ایران به واسطه اینکه تولید آن تماماً داخلی است، کاربردی، زیبا و ارزش‌ آفرین میباشد و باید مورد عنایت قانونی و عمومی بیشتری قرار گیرد.
به ویژه با توجه به تحریم های بین المللی گسترده میتواند راهکار مناسبی برای رشد اقتصادی و نیز افزایش تولید ملی باشد.
از سوی دیگر صنایع دستی و گردشگری دو قطب مکمل بوده که رونق هر کدام میتواند موجب رونق و ترویج آن دیگری گردد.
تنوع فرهنگی و قومیتی موجود در میهن عزیزمان زمینه ای جذاب جهت تنوع تولیدات و محصولات صنایع دستی ایران فراهم نموده است.
بازرگانی هفت گردون خیال با سابقه حضوری موفق، خلاق و متمادی در حوزه صنايع دستی ایران و صنایع دستی اصفهان خود پیشگام در این عرصه میباشد.
عرصه پکیج های انحصاری و شکیل در بسته بندی های وزین از گلچین محصولات صنایع دستی گامی است مهم در راستای تقویت تولید و ترویج صنایع دستی ایران به مثابه میراث ارزشمند ملی و فرهنگی.
با اهدای پکیج های انحصاری صنایع دستی هفت گردون بدرخشید و نامی نیک و ماندگار از خود برجای بگذارید.
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *