صنایع دستی ایران نوید آینده ای روشن تر

صنایع دستی ایران نوید آینده ای روشن تر

صنایع دستی ایران نوید آینده ای روشن تر را می دهد. چرا این سخن را میگوییم؟ دلایل متعددی را می‌توان در این رابطه بر شمرد که اهم آن تقدیم شما میگردد.

 

چهار دلیل مهم

صنایع دستی صنعتی است بومی و ملی. مواد و مصالح اولیه آن تماماً داخلی است. این امر نقش بسزایی در تولید محصولات صنایع دستی دارد. صنایع دستی صنعتی ارز آور است. محصولات صنایع دستی ایران به ویژه تولیدات زیبای صنایع دستی اصفهان، همیشه مورد توجه گردشگران خارجی و مهمانان به کشور عزیزمان بوده است. رونق گردشگری با رونق خرید صنایع دستی ارتباط مستقیم دارد. صنایع دستی حامل بار فرهنگی و ارزش‌های ملی و میهنی ماست. هر منطقه ای از این آب و خاک عرضه کننده محصولات ویژه آن منطقه است. محصولاتی برگرفته از آداب و رسوم و سنن و فرهنگ همان منطقه. هر خانه یک کارگاه. تولید محصولات صنایع‌ دستی به گونه‌ای است که می‌توان در کارگاه های کوچک و خانگی به آن مبادرت ورزید. مثلاً این امر در حوزه بانوان به ویژه بانوان عزیز سرپرست خانوار می‌تواند نقشی مهم ایفا نماید. چهار دلیل ذکر شده تنها بخش هایی از دلایل پرشمار برای امید به آینده روشن تر از صنایع دستی ایران است.

 

هفت گردون، گذشته، حال و آینده صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال با حضوری متفاوت در تولید و عرضه محصولات فاخر صنایع دستی گام های نوینی را در این راستا برداشته است. پکیج های انحصاری هفت گردون متشکل از زیباترین محصولات صنایع دستی و هدایای جانبی در بسته بندی های فاخر عرضه گردیده است. هدایای نفیس ویژه هدایای مدیریتی، هدایای اداری، هدایای تبلیغاتی، هدایای اقتصادی و … هدایای خاتم کاری روی مس، فیروزه کوبی، میناکاری، حکاکی روی مس، سفال و سرامیک و … هفت گردون با ارائه پکیج های انحصاری، خرید صنایع دستی را به اقدامی جذاب و شیرین برای شما تبدیل نموده است. صنایع دستی ایران نوید آینده ای روشن تر برای عزیزانی است که دل در گرو رشد و رونق اقتصاد میهن عزیزمان ایران سپرده اند.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *