صنایع دستی ایران عرصه ای برای ترویج فرهنگ و هنر و اصالت

صنایع دستی ایران عرصه ای برای ترویج فرهنگ و هنر و اصالت

صنایع دستی ایران عرصه ای برای ترویج فرهنگ و هنر و اصالت تمدن ایرانی است، چرا که خواستگاه صنایع دستی ریشه در آیین و سنن و فرهنگ تمدن این دیار هنرخیز دارد.

محصولات و دستاوردهای صنایع دستی ایران و صنایع دستی اصفهان به ویژه صرفاً در حوزه زیبایی و آراستن فضا نیست، بلکه علاوه بر این وجه مهم دارای سویه مهم دیگری نیز می باشد و آن کاربردی بودن آن در تمامی شئون زندگی روزمره است. اعم از حوزه شخصی و خصوصی تا حوزه های اجتماعی و اداری و سازمانی. بنابراین با خرید صنایع دستی آنلاین به عنوان هدیه فقط زیبایی و اصالت هدیه نمی دهیم بلکه محصولی کاربردی که مزین به زیبایی و اصالت هنر ایرانی است را هدیه می دهیم.

محصولات صنایع دستی ایران تماما ساخته شده از مواد و مصالح بومی و داخلی و متناسب با فرهنگ و تمدن و آداب و سنن هر منطقه طراحی و تولید می‌شود. به همین دلیل است که ما شاهد تنوع و تکثیر چشمگیری در محصولات صنایع دستی ایران می باشیم از خاتم کاری روی مس و چوب شیراز تا محصولات فیروزه کوبی خراسان و نیشابور از میناکاری و قلم کار اصفهان تا ترمه یزد و … هر کدام دارای جایگاهی ویژه، منحصر به فرد و متفاوت می باشد.

بازرگانی هفت گردون خیال مفتخر است که سال ها حضوری خلاق، فعال و متفاوت در این حوزه داشته و دارد. هفت گردون خیال متناسب با نیازهای رنگارنگ جامعه در زمینه هدایای متفاوت و اصیل با ارائه پکیج های انحصاری خود یکی از مروجان فرهنگ و هنر و اصالت ایرانی گشته است.

هدایای هفت گردون با ارائه ای متفاوت در بسته بندی های شکیل شما را از هر گزینه دیگری بی نیاز می سازد. با پکیج های انحصاری هفت گرددن زیبائی، اصالت، فرهنگ و تمدن ایران را تجربه نمایید.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *