صنایع دستی اصفهان یک الگوی موفق

صنایع دستی اصفهان یک الگوی موفق

صنایع دستی اصفهان یک الگوی موفق است در دو حوزه هنر و صنعت. چرا که هنرمندان این حوزه توانسته اند با ترکیب دو عرصه فوق خالق شگفتی شوند. اصولاً صنایع دستی ایران با زیبایی ناب پیوند عمیقی دارد. تمامی کشورهای جهان دارای صنایع‌ دستی اختصاصی هستند. اما انصافاً تنوع و جذابیت محصولات صنایع دستی ایران را کمتر میتوان در بین کشورهای دیگر ناظر بود. باید اذعان داشت که در این میان صنایع دستی اصفهان یک الگوی موفق برای سایر نقاط است. شاخه های متنوع و تکثر بی نظیر محصولات و دستاوردهای صنایع دستی اصفهان از آن یک الگوی موفق ساخته است.

 

آیا صنایع دستی اصفهان صرفاً زیباست

با قطعیت میتوان گفت خیر. زیرا که طیف وسیعی از محصولات صنایع دستی اصفهان جنبه کاربردی دارند. از همین روی است که بسیاری از سازمان ها و مؤسسات، هدایای مدیریتی و هدایای سازمانی خود را از این عرصه انتخاب مینمایند. مثلاً شاخه‌ میناکاری از مهمترین زیرمجموعه های صنایع دستی اصفهان میباشد. محصولات این شاخه علاوه بر زیبایی عموماً دارای کاربرد هستند. انواع شیرینی خوری، گلدان، آجیل خوری، سنگاب، سرویس چای خوری و بسیاری محصولات دیگر. یا پارچه های زیبایی قلمکار با کاربرد رومیزی، پیش بخاری و… از همین روی است که صنایع دستی اصفهان یک الگو در این عرصه میباشد.

 

صنایع دستی در هفت گردون خیال

هفت گردون حضوری چندین سال در عرصه صنایع دستی را در پیشینه خود دارد. حضوری متفاوت، خلاق و پاسخگو. پکیج های متفاوت و انحصاری این مجموعه با بسته بندی های شکیل گواه این امر است. چیدمانی زیبا و جذاب از نفیس ترین محصولات کاربردی و فاخر صنایع دستی، به همراه محصولات جانبی. بیشتر شاخه های مهم صنایع دستی ایران حضوری شایسته در این پکیج ها دارند. از جمله هدایای زیبای صنایع دستی اصفهان. هفت گردون از صنایع دستی اصفهان بهره برده و توفیقات بیشتری را در این عرصه به ارمغان آورده است.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *