صنایع دستی اصفهان پشتوانه هنر و فرهنگ ایران

صنایع دستی اصفهان پشتوانه هنر و فرهنگ ایران

صنایع دستی اصفهان پشتوانه هنر و فرهنگ ایران زمین است، چرا که اصولاً صنایع دستی دارای خاستگاه فرهنگی و ارزشی است. صنایع دستی اصفهان همانند صنایع دستی ایران برگرفته از ارزش‌ های والای ملی و میهنی ماست. علاوه بر آن به سبب بومی بودن تولید آن، امری اشتغال زا و کارآفرین است. گستردگی زیرشاخه ها و پراکندگی جغرافیایی تولید، موجب تنوع پرشمار و جذاب آن گردیده است. لیکن صنایع دستی اصفهان را میتوانیم عصاره صنایع دستی ایران بدانیم. اصیل، زیبا، باوقار و دارای شناسنامه و اصالت.

 

مهم ترین شاخه های صنایع دستی اصفهان

طیف پرشماری از صنایع دستی و زیرمجموعه های متفاوت آن را در این پایتخت هنر و صنایع دستی میتوان نام برد. لیکن تعدادی از شاخه‌ های مهم و مشهور صنایع دستی اصفهان را میتوان در عناوین ذیل عنوان نمود :

میناکاری، قلمکار، قلمزنی، خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی و مس و پرداز.

از این میان میناکاری را میتوان سمبل این شهر زیبا دانست، که با تنوع پرشماری در زیرساخت و طرح و نقش و رنگ ارائه میشود. همچنین است خاتم کاری روی مس و نیز روی چوب که دربرگیرنده تنوع فوق العاده ای از محصولات هستند. بر این مبناست که میتوان گفت صنایع دستی اصفهان پشتوانه هنر و فرهنگ ایران زمین است.

 

هفت گردون و هدایای صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال با سالیان متمادی حضور در عرصه صنایع دستی ایران دستاوردهای جذابی ارائه داده است. عرضه پکیج های انحصاری متشکل از متنوع ترین هدایای صنایع دستی و محصولات جانبی با بسته بندی ویژه و خاص. پکیج هایی در حوزه‌ هایی همچون هدایای خاص، هدیه مدیریتی، هدیه تبلیغاتی، هدایای اقتصادی و… جعبه های متنوع و چیدمان جذاب از ویژگی های بارز این پکیج هاست. خلاقیت و نوآوری در تولید و توزیع صنایع دستی، پشتوانه‌ ای برای گسترش این میراث ملی است. همانگونه که صنایع دستی اصفهان پشتوانه هنر و فرهنگ ایران زمین است.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *