صنایع دستی اصفهان محبوبیت داخلی و اعتبار جهانی

صنایع دستی اصفهان محبوبیت داخلی و اعتبار جهانی

صنایع دستی اصفهان محبوبیت داخلی و اعتبار جهانی را برای میهنمان به ارمغان آورده است. این امر اتفاقی و بدون تلاش و برنامه‌ ریزی و سرمایه‌ گذاری انجام نپذیرفته است. نه تنها صنایع دستی اصفهان، در نگاهی جامع تر صنایع‌ دستی ایران نیز دارای چنین جایگاهی است. در نگاه نخست شاید باور عموم راجع به صنایع دستی متفاوت از واقعیت امر باشد. اما صنایع دستی برای اینکه بتواند به حیات خود ادامه داده و شاداب و پویا در صحنه تولید فعال باشد، نیازمند حمایت قانونی، حقوقی و رفع موانع پیش روی تولید و توزیع. نیازمند برنامه ریزی همه جانبه و متوازن، سرمایه‌ گذاری‌ های لازم، تبلیغات مناسب در رسانه‌ های عمومی و شبکه‌ های اجتماعی، تشویق و حمایت هنرمندان به ویژه بانوان هنرمند و سرپرست خانوار.

 

مهم ترین صنایع دستی اصفهان

به جرأت میتوان گفت گلچین صنایع دستی ایران را میتوانیم در صنایع دستی اصفهان نظاره‌ گر باشیم. مهمترین آن عبارتند از میناکاری، خاتم‌ کاری، قلمزنی، قلمکار، فیروزه کوبی و مس و پرداز. هر کدام از شاخه های فوق عرضه کننده محصولاتی بسیار زیبا، جذاب و کاربردی هستند. محصولاتی در رده هدایای خاص، هدایای مدیریتی، هدایای سازمانی، هدیه تبلیغاتی و… خوشبختانه امروزه بسیاری از نهادها و سازمان های بزرگ هدایای مورد نیازشان در مناسبت‌ ها را از این حوزه تهیه مینمایند. این اقدام پسندیده و نیکو میبایست گسترش یافته و به روندی مداوم تغییر یابد. چرا که حفظ و اشاعه صنایع دستی در واقع نکوداشت فرهنگ، تاریخ و تمدن این سرزمین دیرپا است و بر همین مبنا است که صنایع دستی اصفهان محبوبیت داخلی و اعتبار جهانی دارد.

 

صنایع دستی در هفت گردون

بازرگانی هفت گردون با علم به شأن و جایگاه صنایع دستی ایران قدم در این عرصه گذارده است. هفت گردون با ارائه پکیج های انحصاری از گلچین صنایع‌ دستی در خدمت علاقمندان است. هفت گردون همواره صنایع دستی اصفهان محبوبیت داخلی و اعتبار جهانی آن را در افق دیدگاه خود مدنظر قرار میدهد.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *