صنایع دستی اصفهان بهترین سوغات سفر

خرید صنایع دستی و رونق بازار شب عید

صنایع دستی اصفهان بهترین سوغات سفر است. چرا که این شهر تاریخی، زیبا و باستانی در بردارنده طیف وسیعی از انواع صنایع دستی ایران میباشد. صنایعی همچون خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، قلمکار، قلم زنی، مس و پرداز، ترمه، میناکاری، سفال و سرامیک و… علاوه بر آن این شهر زیبا همه ساله پذیرای هزاران گردشگر خارجی است، که هر کدام تکه ای به رسم یادگار به عنوان سوغات به کشورهای خود میبرند. صنایع دستی اصفهان و صنایع دستی ایران عموماً حامل بار عظیم فرهنگی، ملی و تاریخی هستند. علاوه بر آن صنایع دستی اصفهان عموماً دارای کاربرد بوده و علاوه بر جنبه قوی زیبایی در زندگی روزانه ما دارای نقش کاربردی میباشند.

 

محبوب ترین محصولات صنایع دستی اصفهان

در میان شاخه های متنوع صنایع دستی اصفهان میتوان چند شاخه شاخص را نام برد، که محبوبیت و گسترش ویژه‌ ای دارند. از سرآمد آن میتوان به میناکاری، قلمکار، قلمزنی، خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی و سفال و سرامیک اشاره نمود. تنوع بی‌ نظیر محصولات ارائه شده موجب گشته که صنایع دستی اصفهان بهترین سوغات سفر باشد.

 

هفت گردون، صنایع دستی و هدایای انحصاری

مجموعه بازرگانی هفت گردون خیال سالیان متمادی است که حضوری فعال در عرصه صنایع دستی ایران دارد. به ویژه عرضه متفاوت هدایای نفیس و محصولات جانبی تحت عناوین پکیج هایی ویژه. پکیج هایی در حوزه هدایای خاص، هدایای سازمانی، هدایای مدیریتی، هدیه تبلیغاتی هدایای اقتصادی و… بسته بندی های شکیل، چیدمان جذاب و متنوع، اصالت کالا، بهای مناسب و پشتیبانی لازم تا انتها از ویژگی‌ های این هدایا میباشد. صنایع دستی اصفهان نیز در میان این هدایا حضوری چشمگیر دارند. این پکیج ها حتی میتواند در غالب سوغات سفر تلقی شده و تهیه گردند. بر این اساس است که صنایع دستی اصفهان بهترین سوغات سفر بوده و میباشد. به ویژه اینکه اگر در قالب پکیج های انحصاری هفت گردون ارائه گردیده باشند.

 

 

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *