صنايع دستی اصفهان اصیل و ماندگار

صنايع دستی اصفهان اصیل و ماندگار

صنايع دستی اصفهان اصیل و ماندگار طلایه‌ دار صنایع دستی ایران است. گلستانی رنگین از جذاب ترین آثار صنعتگران و هنرمندان این دیار هنرخیز. شاخه های متنوع صنایع دستی اصفهان این مجموعه را جذاب تر نموده است.قلمکار، قلمزنی، خاتم کاری، روی مس، فیروزه کوبی و حکاکی روی مس. تنها گوشه‌ ای از مجموعه صنایع دستی اصفهان را نام بردیم و بسیاری از شاخه‌ های دیگر نیز به این مجموعه اضافه میشود.

 

میناکاری و قلمکار دو شاخه اختصاصی

میناکاری و قلمکار دو شاخه مهم و اصلی در صنایع دستی اصفهان است که به نام این شهر پیوند خورده است. این مجموعه دارای طیف وسیعی از محصولات متنوع و زیرساخت های متنوع است. مینا و مس، چوب، شیشه، طلا، نقره و برنج. قلمکار نیز با تنوع پرشمار طرح و نقش و سایزبندی های مختلف همیشه گزینه خرید صنایع دستی گردشگران بوده است. البته سایر شاخه‌ های مهم و مطرح این حوزه نیز توسط هنرمندان و استادکاران ماهر و هنرمند اصفهانی عرضه میگردند. صنایع دستی اصفهان اصیل و ماندگار است به پشتوانه و اتکای فرهنگ و تاریخ این عرصه پهناور ایران عزیز.

 

هفت گردون و صنایع دستی

هفت گردون حضوری فعال و متفاوت در عرصه صنایع دستی داشته و دارد. این حضور به ویژه در زمینه ارائه و عرضه آثار چشمگیر است. عرضه پکیج های انحصاری و جذاب از گلچین صنايع دستی اصفهان اصیل و ماندگار و محصولات جانبی با بسته بندی شکیل. هدایای نفیس پکیج ها میتواند بر مبنای سلیقه و نیز بودجه‌ مشتریان گرامی چیدمان گردد. پکیج‌ های هفت گردون در حوزه‌ های متفاوت کاربرد دارد. هدایای خاص، مدیریتی، تبلیغاتی، اقتصادی و… پکیج های هفت گردون بهترین معرف صنایع دستی اصفهان اصیل و ماندگار است.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *