شهرداری ها ملزم به برپائی بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها هستند

شهرداری ها ملزم به برپائی بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها هستند

شهرداری ها ملزم به برپائی بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها هستند که با این کار شاهد رونق چشم گیر در رونق تولید، اشتغال زائی و در حوزه صنایع دستی خواهیم بود. وزیر کشور در گفتگو با میراث آریا به تشریح بیشتر این مصوبه پرداخت.

 

چرا رونق تولید و فروش صنایع دستی مهم است؟

صنایع دستی ایران و هم چنین صنایع دستی اصفهان از مواریث مهم فرهنگی و هنری میهن عزیزمان می باشد. گستردگی وسیع حوزه تولید این محصولات به اندازه وسعت خاک کشورمان می باشد. هر منطقه از ایران دارای صنایع دستی مخصوص همان منطقه می باشد. محصولاتی که با استفاده از مصالح و مواد بومی همان منطقه و نیروی کار همان مکان ساخته می شود.
علاوه بر آن در حوزه صنایع دستی بسیاری از بانوان عزیز میهنمان که سرپرست خانوار نیز می باشند مشغول به فعالیت می باشند. علاوه بر نکات مذکور محصولات صنایع دستی حامل ارزش های فرهنگی و ملی ما می باشد.
بنابراین هر گامی در راستای تقویت تولید و توزیع این محصولات باید منجر به رونق خرید صنایع دستی و و رشد آن باشد.
بازرگانی هفت که گردون خیال در راستای این امر مهم با سال ها حضور فعال در عرصه تولید و توزیع متفاوت آن گام های مهمی برداشته است. همچنین صنایع دستی ایران و صنایع دستی اصفهان را در قالب پکیج های انحصاری می توانید در بسته بندی های شکیل ملاحظه نمایید. برای انتخاب هدایای خاص، هدایای اداری، هدایای اقتصادی، هدایای مدیریتی و هدایای شخصی می توانید انتخاب های جذاب و اصیلی از پکیج های انحصاری هفت گردون خیال داشته باشید.
صنایع دستی هفت گردون بهترین گزینه برای خرید صنایع دستی به عنوان هدایای ماندگار است.
اصالت، زیبایی، تنوع فراوان بسته بندی های شکیل و قیمت مناسب از ویژگی های پکیج های هدایای هفت گردون خیال می باشد.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *