جایگاه صنایع دستی در سبد هزینه خانوار

جایگاه صنایع دستی در سبد هزینه خانوار

جایگاه صنایع دستی در سبد هزینه خانوار ایرانی کدام است؟ در نگاه اول با توجه به شرایط سخت اقتصادی و هزینه های جاری روزمره شاید بی مورد به نظر برسد. لیکن اگر نگاهی جامع تر به این امر بیندازیم به نتایج دیگری می رسیم. چرا که علیرغم تمامی شرایط به هر جهت ما در مناسبت های مختلف کماکان هدیه می خریم و‌ هدیه می گیریم. پس چه بهتر که این امر از حوزه صنایع دستی ایران انتخاب گردد.

چرا صنایع دستی

اگر گفته می شود که صنایع دستی ایران باید در سبد هزینه هر خانوار ایرانی دارای جایگاهی مطلوب باشد بیراه نگفته ایم. زیرا صنایع دستی ایران برخواسته از فرهنگ و‌تمدن و آداب ملی و‌میهنی ماست.

هزاران خانوار مستقیما در این حوزه مشغول به فعالیت و خلق آثار گرانبها و‌ارزشمند هستند. بسیاری از بانوان سرپرست خانوار مستقیما یا غیرمستقیم در این عرصه مشغول فعالیت می باشند. بنابراین باید جایگاه صنایع دستی در سبد هزینه خانوار ایرانی جایگاهی شایسته و‌ در شان این میراث ارزشمند ملی باشد. به ویژه این که محصولات صنایع دستی ایران و صنایع دستی اصفهان صرفا کالایی دكوراتيو و تزیینی نبوده و عموماً کاربردی و دارای استفاده در زندگی روزمره ما می باشند.

بازرگانی هفت گردون خیال در جهت ادای دین به این دستاورد ارزشمند ملی و فرهنگی گام در این راه گزارده است. سالیان متمادی حضور خلاق و متعهد در عرصه تولید و توزیعی متفاوت گواهی بر این مدعاست. عرضه پکیچ های انحصاری زیبا و جذاب از گلچین هدایای صنایع دستی در بسته بندی های شکیل خدمتی پرشور از این مجموعه به متقاضیان گرامی هدایای اصیل و زیبا و شکیل است. با خرید صنایع دستی آنلاین از هفت گردون شما نیز در این پویش ملی و میهنی سهیم شوید.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *