ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی کپوبافی (صنایع دستی)

ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی کپوبافی صنایع دستی

ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی کپوبافی (صنایع دستی) فرصتی برای رونق اقتصاد است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در پیام ثبت جهانی دزفول به
عنوان شهر جهانی کپوبافی از جمله مزایای آن را معرفی و فروش محصولات در سطح بین المللی، برندسازی جهانی و رونق کسب و کار افراد محلی در حوزه صنایع دستی دانست.

 

مزایای ثبت جهانی شدن رشته های صنایع دستی

طبق آیین نامه شورای جهانی صنایع دستی، شهرها و روستاهای مختلف میتوانند با وجود یک رشته صنایع دستی که دارای شهرت قابل قبول در سطح ملی و بین المللی با استانداردهای مشخص باشند به عنوان شهر یا روستای جهانی ثبت شوند.
با توجه به این که میهن عزیزمان مهد صنایع دستی با زیر شاخه های متنوع، گسترده و جذاب و کاربردی است، این امر میتواند موجب رونق روز افزون و عرضه بیشتر و ترویج فرهنگ خرید صنایع دستی گردد. امری که مستقیماً شکوفائی و رونق اقتصادی، اشتغال زایی، معرفی و شناخت بیشتر فرهنگ و تمدن هنر ایران زمین گردد.
صنایع دستی ایران و صنایع دستی اصفهان به ویژه دارای آنچنان پتانسیل بالایی است که میتواند در صورت برنامه ریزی صحیح و حمايت اصولی و همه جانبه قانونی حرف اول را در سطح ملی و بین المللی بزند.
بازرگانی هفت گردون خیال با کسب تجارب ارزشمند در این زمینه و پس از سالها حضور خلاق و متعهدانه در عرصه تولید و توزیع متفاوت، با ارائه پکیج های انحصاری، جذاب و شکیل در بسته بندیهای وزین، گامی اساسی در این راستا برداشته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال ویترینی جذاب، رنگین و زیبا در ارائه تصویری مدرن و زیبا از مجموعه هدایای صنایع دستی ایران در خدمت متقاضیان گرامی است.
faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *