با هدایای صنایع دستی ایران به استقبال روز خبرنگار برویم

با هدایای صنایع دستی ایران به استقبال روز خبرنگار برویم

با هدایای صنایع دستی ایران به استقبال روز خبرنگار برویم و تجلیلی در خور شأن این راویان آگاهی داشته باشیم. در تقویم ملی ما روز ۱۷ مرداد گرامیداشت تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی روز خبرنگار نامیده شده است. حتی در حوزه صنایع دستی ایران این میراث ملی ما آنچه که میدانیم مرهون تلاش و کوشش این راویان سخت کوش و آگاه میباشد.

چرا هدایای صنایع دستی را مطرح مینماییم

صنایع دستی ایران به واسطه کثرت زیر مجموعه‌ ها و شاخه های متفاوت و نیز تنوع محصولات زیبا و کاربردی در همه عرصه‌ ها بهترین گزینه است. اصالت آثار و محصولات، زیبایی و جذابیت بصری، کاربردی بودن محصولات، کیفیت ساخت و طراحی فوق العاده و…  گوشه‌ هایی از بی شمار دلایل انتخاب این عرصه است. خرید صنایع دستی در مناسبتی همچون روز خبرنگار پاسخی شایسته برای تقدیر از تلاش دست‌ اندرکاران هر دو عرصه است.
شاخه‌ های متنوعی همچون خاتم کاری روی مس، میناکاری، مس و پرداز، فیروزه کوبی، حکاکی روی مس، منبت،معرق، فرش و گلیم دست بافت و…  تعدادی از زیر مجموعه‌ های مهم صنایع دستی ایران و صنایع دستی اصفهان میباشد. تهیه هدایای ویژه از هر کدام از شاخه‌ های فوق اقدامی تحسین برانگیز و مهم است.
بازرگانی هفت گردون خیال ضمن تبریک این روز خجسته به تمامی خبرنگاران عزیز و گرامی با ارائه طیف پرشماری از هدایای صنایع دستی در قالب پکیج‌ های انحصاری به استقبال این روز و سایر مناسبت‌ های ملی و مذهبی رفته است.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *