ایجاد شهرک تخصصی صنایع دستی در البرز

ایجاد شهرک تخصصی صنایع دستی در البرز

ایجاد شهرک تخصصی صنایع دستی در البرز و همچنین تأکید بر توانمندی های البرز در زمینه صنایع دستی به میزانی بالاتر از بسیاری از استان ها در نشست مشترک تولیدکنندگان صنایع دستی البرز با عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان گردید.
به گزارش میراث آریا این نشست مشترک مورخ چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ برگزار گردید.

اهمیت تقویت صنایع دستی استان ها

صنایع دستی ایران دارای گستره ای وسیع در سطح کشور است. به جرأت می توان اذعان داشت که هر استان از استان های میهن عزیزمان دارای صنایع دستی منحصر به خود است.
مثلاً شهر و استان اصفهان به صنایع دستی اصفهان با زیر مجموعه های خاص خود مشهور است یا شیراز به خاتم کاری روی چوب و يا مس

تقویت صنایع دستی هر استان یقیناً منجر به رشد اشتغال زایی بومی، ارائه فرهنگ و هنر و تقویت ارزش های قومی و بومی هر استان، و در نتیجه رنگارنگی ویترین صنایع دستی ایران، ایجاد جاذبه رقابت در ارائه و تولید بهتر و شکیل ترین صنایع دستی هر استان و در نهایت رونق هر چه بیشتر خرید صنایع دستی به عنوان سوغات و یادگار از سفر به هر دیار خواهد گردید.
امری ضروری و مهم در اقتصاد ملی ما که گامی است در راستای تقویت هنر، فرهنگ و ارزش های ملی و رونق تولید و اشتغال و بسیاری برکات دیگر.
در این راستا بازرگانی هفت گردون خیال با پشتوانه سال ها حضور مستمر و پرشور و متعهدانه در حوزه تولید و توزیع متفاوت و وزین هدایای صنایع دستی ایران مفتخر است که با ارائه پکیج های انحصاری هدایای اصیل در بسته بندی های شکیل ادای دینی به این میراث گرانبهای ملی نماید و یاریگر متقاضیان محترم اعم از نهادها و سازمان‌ های محترم خصوصی و دولتی و اشخاص حقیقی در تهیه هدایای مورد نیاز خود به بهترین صورت ممکن باشد.

با خرید صنایع دستی هفت گردون اصالت را هدیه می دهید.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *