میناکاری، باشکوه، صمیمی و زیبا

میناکاری، باشکوه، صمیمی و زیبا

میناکاری، باشکوه، صمیمی و زیبا بر تارک صنایع دستی اصفهان میدرخشد. میناکاری از دیرین ترین هنرهای صنایع دستی ایران میباشد، با طیف گسترده‌ ای از محصولات متنوع. زیرساخت های متفاوت میناکاری تنوع پرشمار محصولات آن را به ارمغان آورده است. زیرساخت‌ هایی همچون مینا و مس، مینا و شیشه، مینا و چوب، مینا و برنج، مینا و طلا، مینا و نقره. اما عمده‌ ترین زیرساخت رایج در این شاخه اصیل و زیبای صنایع دستی زیرساخت مس میباشد. محصولاتی همچون انواع شیرینی خوری، آجیل خوری، گلدان، بشقاب، شمعدان، سنگاب و… گوشه‌ ای از این محصولات زیبا و اصیل میباشد.

 

هدایای دوست داشتنی میناکاری

شاخه های متنوع میناکاری عرضه کننده هدایایی زیبا و صمیمی هستند. مثلاً شاخه مینا و طلا و نقره عرضه کننده جذابترین زیورآلات دست ساز میناکاری شده هستند. خرید صنایع دستی از شاخه میناکاری بسیار خاص است. چرا که تنوع فوق‌ العاده آن میتواند هر سلیقه ای را جوابگو باشد. البته تمامی شاخه های صنایع دستی به ویژه شاخه‌ های شاخص آن عرضه کننده هدایایی نفیس و اصیل هستند. مثلاً شاخه حکاکی روی مس عرصه مناسبی است برای تهیه هدایای مدیریتی و هدایای خاص. یا در حوزه هدایای سازمانی و هدایای اداری شاخه خاتم کاری روی مس بسیار مناسب و شایسته میباشد. میناکاری، باشکوه، صمیمی و زیبا است. به ویژه در چیدمان آن در یک دکوراسیون سنتی و اصیل.

 

میناکاری در صنایع دستی هفت گردون

صنایع دستی هفت گردون عرضه کننده نفیس ترین پکیج های انحصاری در حوزه صنایع دستی با بسته بندی شکیل میباشد. چیدمانی جذاب از زیباترین هدایای صنایع دستی و محصولات جانبی. مثلاً انواع پکیج های متنوع از شاخه حکاکی روی مس ویژه هدایای خاص و یا هدایای مدیریتی. با پکیج های میناکاری جهت هدایای تبلیغاتی و هدایای اداری. میناکاری، باشکوه، صمیمی و زیبا است. به ویژه با چیدمانی جذاب و بسته بندی ویژه در مجموع هدایای هفت گردون. هفت گردون با ارائه این پکیج های متنوع و خاطره ساز یاریگر شما در انتخاب بهترین هاست.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *