هدیه خاص صنایع دستی با بسته بندی های ویژه

ست هدیه ویژه کشکول حکاکی مس

عرصه صنایع دستی ایران حوزه‌ ای است متنوع و پاسخگوی تمامی سلیقه های متفاوت جامعه. زیرمجموعه های مختلف صنایع دستی ایران همچون خاتم‌ کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، منبت، معرق، فرش و گلیم دست بافت، سرامیک، سفال و شیشه، ترمه، قلمکار، قلمزنی و صدها عنوان دیگر عرضه کننده طیف وسیعی از محصولات نفیس و فاخر بوده که در مناسبت‌ های مختلف می‌توان از بین آنان هدایای مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه نمود.
از آنجا که صنایع دستی ایران دارای اصالت، هویت، جذابیت و همچنین کاربردی بوده به شایستگی می تواند پاسخگوی نیاز افراد، سازمان ها، مؤسسات و ارگان های مختلف دولتی و خصوصی به هدایای خاص باشد و پیشنهادات جذابی را ارائه نماید.
خوشبختانه امروزه عرصه صنایع دستی ایران نیز همگام با گسترش استفاده از فناوری های روزآمد شاهد حضوری نوین بوده و سایت‌ های عرضه و فروش صنایع دستی ایران به رشدی چشمگیر دست یافته است.
در این راستا بازرگانی هفت گردون خیال با تجربه سال ها حضور فعال در این حوزه و با بهره مندی از استاد کاران نام‌ آشنای متبحر، مجموعه‌ای از هدایای نفیس و اصیل خود را در قالب پکیج های انحصاری و تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی و… در وبسایت جامع خود عرضه نموده است.
هفت گردون خیال به اعتبار سال‌ ها حضور موفق در این عرصه و کسب اعتماد بسیاری از نهادها، سازمان ها و ارگان های مهم دولتی و خصوصی و جلب همکاری مشترک، مشاوری امین، متعهد و پاسخگو برای شما در جهت رفع نیازهایتان به هدایای فاخر و جذاب صنایع دستی بوده و می باشد.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *