ست سنگاب حکاکی مس

حکاکی مس از اصیل ترین شاخه های صنایع دستی با عرضه هدایای خاص و چشم گیر است. ست سنگاب حکاکی مس در بسته بندی ویژه هدیه ای ماندگار و زیبا.

7,405,200 تومان
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی
  1. 1 عدد سنگاب حکاکی روی مس            سنگاب حکاکی مس الماس تراش 30 سانت
  2. 1 عدد ترمه 1*1                                  ترمه ابریشم نفیس و زیبا

ست سنگاب حکاکی مس در جعبه جیر خاص و شکیل

مناسب هدایای تبلیغاتی – هدایای مناسبتی – هدایای خاص – هدایای سازمانی

محصولات جانبی موجود در بسته ها مانند : سررسید ، خودکار و … با توجه به موجودی روز آن محصول میباشد.ممکن است با تصویر مغایرت داشته باشد.

پکیج سنگاب حکاکی مس یکی از زیرمجموعه های مهم قلم زنی است. ظرافت و جلوه خاصی داشته و در آن پس از رنگ آمیزی و کوره دهی سطح موردنظر ، نقش مورد نظر را با ظرافت خاص بر سطح مسی رنگ شده ، ترسیم میکنند.

مرحله بعد توسط قلم های مخصوص الماس تراش طرح ترسیمی حکاکی شده. در نهایت با چند لایه پوشش پلی استر و کوره دهی ، محصول شکیل ، براق و زیبا آماده است. مانند همین ست سنگاب حکاکی مس.

پکیج متفاوت و خاص با محصولی نفیس و بی نظیر. سنگاب زیبای حکاکی مس 30سانت اثری هنرمندانه ، جذاب و خاص با طراحی و ساخت منحصر به فرد به همراه یک تخته ترمه 100*100 ابریشم با نقش و رنگ و طرحی چشم گیر و بی نظیر.

پکیج سنگاب حکاکی مس یک هدیه خاص از مجموعه محصولات و هدایای صنایع دستی هفت گردون خیال با ارائه در بسته بندی زیبای جعبه ویترینی با نمایی ویژه.

پکیج سنگاب حکاکی مس الماس تراش فاخر در کنار ترمه ابریشمین نفیس به عنوان یک هدیه لوکس. جهت مدیران عالی رتبه و رؤسای دوایر بسیار انتخابی مناسب و هوشمندانه است.

پکیج سنگاب حکاکی مس از مجموعه صنایع دستی ایران زیبا و برازنده برای هدایای خاص. با بسته بندی شکیل و مستحکم انتخابی شایسته.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی