میلاد امام موسی کاظم و هدایای صنایع دستی

میلاد امام موسی کاظم و هدایای صنایع دستی را در پیش داریم. بیستم ذی الحجه مصادف با میلاد امام هفتم شیعیان است. سنت هدیه دادن و هدیه گرفتن در چنین ایامی امروزه رواج مناسبی یافته است. خوش صنایع دستی ایران به واسطه گستردگی شاخه ها و محصولات متنوع میتواند پوشش دهنده تمامی مناسبت ها باشد.
میناکاری پیشنهادی ارزنده برای هدایای خاص
شاخه میناکاری به ویژه میناکاری روی مس از حوزه صنايع دستی ایران و همچنین صنایع دستی اصفهان دستی پر در این زمینه دارد. میناکاری هنری اصیل، دیرین، زیبا و نیز کاربردی است. میناکاری بر زیرساخت های متفاوتی عرضه میگردد. از جمله مس، چوب و سایر فلزات.
لیکن میناکاری روی مس به سبب ظرافت نقوش، رنگ بندی های بی بدیل آبی، فیروزه ای، لاجوردی و سبز و ساخت هنرمندانه حکایتی دیگر است.
خرید صنایع دستی به عنوان هدایای مناسبت‌ های مختلف به ویژه اعیاد و مناسبت های اداری و مدیریتی گامی مهم در راستای حفظ این میراث ملی است.
بازرگانی هفت گردون خیال با نگاهی به این امر مهم اقدام به تولید و عرضه پکیج های انحصاری صنایع دستی و محصولات جانبی در بسته بندی های وزین نموده است.
هدایایی مناسب جهت اعیاد، مناسبت های ملی، هدایای مدیریتی، هدایای اداری، هدایای اقتصادی و هدایای خاص.
وبسایت جامع هفت گردون خیال شما را با گنجینه ای جذاب و زیبا از هدایای اصیل، کاربردی و زیبای صنايع دستی روبرو مینماید و امر انتخاب و خرید هدیه اصیل و زیبا و به صرفه زا برای شما آسان مینماید.
با هفت گردون خیال اعیاد و مناسبت‌ ها به رویدادی شیرین و یه یاد ماندنی تبدیل میگردد.
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *