صنایع دستی افتخار ایران زمین

صنایع دستی ایران نوید آینده ای روشن تر

صنایع دستی افتخار ایران زمین است، چرا که سرشار از روح، فرهنگ و تمدن اصیل و زیبای ایرانی است. و در این میان صنایع دستی اصفهان نیز به عنوان ویترین صنایع دستی ایران مایه مباهات است. صنایع دستی از کهن ترین دست سازه های هنری و صنعتی میهن عزیزمان است. زیبا، اصیل، کاربردی و تماماً با استفاده از مواد و مصالح بومی و حاصل دست هنرمندان ایرانی. زیرمجموعه های متنوع، تنوع بی نظیر محصولات و کیفیت شایسته در ساخت، خرید صنایع دستی را دلپذیر نموده.

 

شاخص ترین شاخه های صنایع دستی

صنایع دستی از بیش از صدها شاخه متنوع تشکیل شده است. بعضی از شاخه‌های شاخص آن خاتم کاری روی مس و یا فرش و گلیم دستبافت شهرتی جهانی دارد. تنوع منحصر به فرد شاخه ها امکان انتخابی شایسته را برای متقاضیان هدایای خاص فراهم نموده. فیروزه‌ کوبی، قلمکار، قلمزنی، حکاکی روی مس، ترمه، میناکاری و… تعدادی از نامی ترین شاخه هاست.
محصولات صنایع‌ دستی علاوه بر جذابیت و زیبایی فوق العاده عموماً کاربردی نیز میباشند. مایه خوشحالی است که امروزه بسیاری از سازمان‌ ها و نهادها، هدایای مورد نیازشان در مناسبت‌ ها را از صنایع دستی انتخاب مینمایند. به ویژه هدایای مدیریتی و هدایای سازمانی مورد درخواستشان را از این مجموعه جذاب تأمین مینمایند.
صنایع دستی افتخار ایران زمین است. بر ماست که حافظ این میراث ملی باشیم.

 

هفت گردون و صنایع دستی و دستاوردهایش

هفت گردون سال ها حضوری خلاق و متفاوت در عرصه صنایع دستی داشته است. به ویژه در زمینه عرضه هدایا و محصولات این حوزه مهم تلاشی وافر نموده است .طراحی و خلق پکیج های انحصاری و جذاب از گلچین محصولات صنایع دستی و هدایای مکمل. بسته بندی شکیل و وزین از ویژگی های مهم این پکیج هاست. هدایای موجود در پکیج ها میتواند بر مبنای نیاز و بودجه متقاضیان محترم چیدمان گردد.
خرید صنایع دستی با پکیج‌ های هفت گردون زیباتر میشود. صنایع دستی افتخار ایران زمین باستان را پاس میداریم.

 

 

 

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *