صنایع دستی اصفهان یگانه و منحصر به فرد

صنایع دستی اصفهان یگانه و منحصر به فرد
صنایع دستی اصفهان یگانه و منحصر به فرد میباشد. زیرا در عین زیبایی و جذابیت عموما کاربردی نیز بوده و در زندگی روزمره شخصی و سازمانی ما ایفای نقش مینمایند. این امر در مورد کلیت صنایع دستی نیز صادق است از هر منطقه میهن عزیزمان که باشد. لیکن تنوع و تکثر و جذابیت محصولات صنایع دستی اصفهان مثال‌ زدنی است. مثلاً در بعضی از شاخه‌های مهم آن مثل میناکاری یا قلمکاری حرف اول را در حوزه تولید و عرضه میزند. البته علاوه بر آن شاهد نوآوری و خلاقیت و به روزرسانی در طرح و نقش و رنگ بندی آن نیز میباشیم. صنایع دستی اصفهان به مثابه یک سمبل و الگوی ارزشمند بر تارک صنایع دستی ایران میدرخشد.

چگونه حامی این میراث گرانبها باشیم؟

علیرغم تمامی توفیقات در عرصه های ملی و بین المللی کماکان صنایع دستی نیازمند حمایت و پشتیبانی است. ابتدایی ترین و ساده ترین راهکار حمایتی خرید صنایع دستی جهت هدایای مورد نیاز میباشد. چرا که صنایع دستی اصفهان باعرضه متنوع ترین و پرشمارترین محصولات زیبا پوشش دهنده تمام سلایق میباشد. حوزه‌هایی چون هدایای خاص، هدایای مدیریتی، هدیه تبلیغاتی، هدیه سازمانی، و ….

لیکن بر مسئولین ذیربط و سرمایه‌گذاران محترم فرض است که با پشتیبانی همه جانبه از این هنر صنعت ملی و دیرین زمینه رشد بیشتر آن را فراهم نمایند. هنرمندی که با ممارست در عرصه تولید محصولات خاتم کاری روی مس فعال است شایسته پشتیبانی ست. صنایع دستی اصفهان یگانه و منحصر به فرد نخواهد ماند مگر با پشتیبانی مادی و معنوی همه‌ جانبه.

 

هفت گردون چه راهکاری ارائه داده است؟

هفت گردون با طراحی و خلق پکیج های انحصاری در بسته بندی های ویژه و شکیل قدم در عرصه نوینی گذارده است. این پکیج‌ها متشکل از گلچین نفیس ترین محصولات صنایع دستی از شاخه های مختلف چون حکاکی روی مس و ….غیره میباشد.

صنایع دستی اصفهان یگانه و منحصر به فرد است کما اینکه پکیج‌ های هفت گردون در عرصه تامین هدایای مختلف.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *