خرید صنایع دستی راهکار حمایتی

خرید صنایع دستی راهکار حمایتی

خرید صنایع دستی راهکار حمایتی از این میراث ارزشمند ملی و هنر -صنعت بومی و باستانی است. تمامی آحاد جامعه و حتی سازمانها و نهادها در طی سال به مناسبت‌ های مختلف هدیه تهیه می‌نمایند. مثلاً در تولد، ازدواج، روز زن روز مادر ،روز پدر، سالگرد تاسیس سازمان و …چه شایسته است که در جهت حمایت از این حوزه ارزشمند، هنرمندان شاغل در آن عرضه و هزاران نفر از هنروران فوق کامی برداریم. که در حوزه کلی صنایع دستی چه در حوزه‌های منطقه‌ای چون صنایع دستی اصفهان یا شیراز یا سایر مناطق. صنایع دستی صنعتی تماما بومی، داخلی و سودآور و حتی ارز آور. پس بر همگی فرض است که با خرید صنایع دستی جهت نیازهای زندگی منجمله هدایای مختلف حامی این میراث گرانبها باشیم.

 

چگونه و از کجا ؟

خوشبختانه امروزه با گسترش مراکز عرضه اینترنتی محصولات و خدمات، امر خرید آسان تر شده است. این امر در حوزه مهم صنایع دستی نیست اتفاق افتاده است. سایت های فراوانی اقدام به عرضه آثار و محصولات صنایع دستی از شاخه های متنوع آن نموده اند. اما خریداران محترم باید در انتخاب خود دقت کافی نمایند و ساخت سایت های معتبر اقدام به خرید صنایع دستی نمایند. به ویژه کثرت سطح شاخه های مختلف صنایع دستی ممکن است کار را برای شما مشکل نماید. اما این امر در مراکز عرضه اینترنتی محصولات رفع گردیده است. مثلاً سایت هفت گردون با عرضه هدایای خود در شاخه‌های مختلف امکان انتخاب را برایتان آسان نموده است، شاخه محصولات میناکاری، یا شاخه محصولات خاتم کاری روی مس و ….بنابراین خرید صنایع دستی راهکار حمایتی از این میراث ارزشمند مطرح میباشد.

 

هفت گردون و عرضه اینترنتی صنایع دستی

هفت گردون با ارائه پکیج های متنوع و جذاب خرید صنایع دستی را برایتان شیرین و آسان نموده است .مثلاً پکیج های نفیس حکاکی روی مس انتخابی شایسته برای تهیه هدایای خاص و هدایای مدیریتی. با صنایع دستی هفت گردون هدیه ماندگار بدهید.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *