حکاکی روی مس برای سلیقه های خاص

رونق بازار صنایع دستی رونق اقتصاد ملی است

حکاکی روی مس برای سلیقه های خاص گزینه مطرحی است. اصولاً صنایع دستی به سبب تکثر و تنوع زیرمجموعه هایش پوشش دهنده تمامی سلیقه هاست. حتی سلیقه های خاص و متفاوت. بیش از صدها عنوان شاخه و هزاران محصول متنوع هیچ دستی را خالی بر نمیگرداند. به خاطر همین جذابیت ها، تنوع، اصالت و زیبایی است که خرید صنایع دستی به عنوان هدیه همیشه مطرح بوده است. در بعضی مناسبت های مهم سال به ویژه عید نوروز شاهد رشد چشمگیر فروش این محصولات دوست داشتنی هستیم. به ویژه در سازمان ها و نهادهای بزرگ جهت تهیه هدایای سازمانی و هدایای مدیریتی خود این امر نفوذی چشمگیری میابد.

 

صنایع دستی اصفهان و محصولات حکاکی روی مس

صنایع دستی اصفهان به عنوان سمبل صنایع‌ دستی ایران همواره پیشتاز در امر تولید و توزیع این آثار گرانقدر است. شاخه حکاکی روی مس همچون بسیاری شاخه‌های دیگر نیز از این امر بی‌ بهره نیست. اصفهان قلب تولید صنایع دستی در شاخه هایی چون خاتم کاری روی مس، قلمکار، فیروزه کوبی، و میناکاری است. محصولات حکاکی روی مس به سبب سبک کار و نتیجه درخشان نهایی همواره گزینه انتخابی برای هدایای خاص بوده است. علاوه بر آن فیروزه کوبی نیز به سبب استفاده از سنگ های اصیل فیروزه در کنار حکاکی روی مس برای سلیقه های خاص قرار میگیرد.

 

هفت گردون و حکاکی روی مس

هفت گردون خیال در مجموعه خود تمامی ابعاد و جوانب هدایا را مدنظر قرار میدهد. از همین روی است که شاهد تنوع فوق العاده پکیج های انحصاری صنایع دستی در این مجموعه میباشیم.
هدایایی از مهمترین و زیباترین محصولات صنایع دستی و هدایای جانبی. بسته بندی نفیس، چیدمان شکیل، تنوع فوق العاده و اصالت محصولات ویژگی‌ های بارز هدایاست.
هفت گردون از حکاکی روی مس برای سلیقه های خاص پکیج های جذابی ساخته است. هدایایی در حوزه‌ های هدایای مدیریتی، هدایای خاص، هدایای اقتصادی، هدایای تبلیغاتی و… با هدایای صنایع دستی هفت گردون، خرید صنایع دستی برایتان بسیار شیرین تر میشود.
faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *