به پیشواز عید قربان با هدایای صنایع دستی

به پیشواز عید قربان با هدایای صنایع دستی ایران برویم. با توجه به ایام ماه پرفیض ذی الحجه و نزدیکی عید قربان و بازگشت حجاج به خاک میهن، ضرورت تهیه هدایای مناسبتی در این راستا افزوده میگردد.
چه هدایایی از صنایع دستی برای حاجی مناسب تر است؟
خوشبختانه صنایع دستی ایران و نیز صنایع دستی اصفهان به سبب کثرت محصولات و شاخه های متنوع گزینه ای مناسب است. شاخه‌ های مهم، متنوع و پر محصولی همچون خاتم کاری روی مس، فیروزه کوبی و حکاکی روی مس انتخاب شایسته ای است. در شاخه خاتم کاری روی مس شاهد محصولات و هدایایی بسیار شکیل و ارزنده میباشیم. یا در حوزه خاتم کاری روی چوب نیز شاهد تنوع فوق العاده ای هستیم. مثلاً رحل تمام خاتم قرآن یا قاب تابلوهای شکیل و ارزنده خاتم با مضامین مذهبی میتواند پیشنهاد ویژه ای برای اهدا به حجاج محترم باشد.
هدیه برای حاجی ها از کجا تهیه نماییم؟
تنوع و کثرت هدایای صنایع دستی امر انتخاب را کمی مشکل مینماید. لیکن بازرگانی هفت گردون خیال در این راستا پیشنهادات ارزنده ای را تدارک دیده است. پکیج های انحصاری، متنوع، کاربردی و شکیل صنایع دستی و هدایای جانبی امر خرید صنایع دستی ویژه مناسبت های مختلف از جمله عید قربان را برای شما سهل و دلپذیر نموده است. وبسایت جامع هفت گردون خیال با بیش از صدها پیشنهاد جذاب در خدمت متقاضیان گرامی میباشد.
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *