هدیه سازمانی چی بدهیم

ست سنلبدان و شکلات خوری فیروزه کوبی

هدیه سازمانی چیست؟ دارای چه ویژگی هایی است؟ و مهم تر این که هدایای سازمانی را از کدام حوزه تهیه نماییم تا اهداف اولیه از اهدای هدیه سازمانی به شایستگی تحقق یابد؟
به ویژه برای عید نوروز سازمان ها و ادارات هدیه سازمانی نوروزی خود را چگونه تهیه نمایند؟

 

هدیه سازمانی عبارت است از هدیه ای که در سازمان ها، مؤسسات و ادارات بنا بر مناسبت های مختلفی همچون مراسم تودیع و معارفه مدیریت، جشن بازنشستگی همکاران، سالگرد تأسیس و آغاز به کار واحد مربوطه، تقدیر و تشکر از همکاران و کارمندان نمونه و پرتلاش، عقد قرارداد جدید و شروع به همکاری متقابل بین دو مجموعه و… به همکاران، مدیران و افراد تحت امر اهدا می نمایند.
هدیه سازمانی دارای ویژگی هایی است که آن را از هدیه شخصی، دوستانه و خانوادگی متمایز می نماید.
مهم ترین ویژگی‌ های هدیه سازمانی عبارتند از : اصالت، هویت، پیشینه، کاربرد و جذابیت.
هدیه سازمانی باید دارای اصالت باشد و به عبارتی از حوزه ای باشد که آن حوزه متصف به صفت اصالت باشد، هدیه سازمانی دارای هویت و شناسنامه است
و باید به عبارتی آن را دارا باشد، هدیه سازمانی باید از عرصه ای انتخاب شود که آن عرصه دارای پیشینه و سابقه قابل اتکا و اعتنا باشد، هدیه سازمانی ترجیحاً باید دارای کاربرد و استفاده باشد و کالایی تزئینی و دکوراتیو که عمدتاً سلیقه‌ ای و شخصی است، نباشد و در عین حال باید دارای جذابیت و زیبایی نیز باشد.

از مجموعه ویژگی های فوق ما به عرصه صنایع دستی ایران رهنمون می‌شویم، عرصه ای با ارائه محصولات و هدایای اصیل، جذاب و کاربردی و با هویت.
شاخه‌ های مهم صنایع دستی ایران همچون : خاتم‌ کاری، میناکاری، فیروزه‌ کوبی، مس و پرداز، نقره نما، ترمه و… هر کدام با ارائه بی نظیری از هدایا و محصولات متفاوت و کاربردی ویژه می‌ توانند به شایستگی پاسخگوی نیاز سازمان ها، ادارات و مؤسسات دولتی و خصوصی به تهیه و عرضه هدیه سازمانی به ویژه هدیه سازمانی نوروزی باشند.
بازرگانی هفت گردون خیال نیز در راستای تلاش ویژه خود جهت ارائه شایسته هدایای مورد نیاز نوروزی اشخاص، سازمان‌ ها و نهادها با طراحی و خلق پکیج های انحصاری و شکیل خود در بسته‌ بندی‌ های وزین و مستحکم، گام مهمی در این راستا برداشته است.
پکیج های هفت گردون به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، بسته های اقتصادی، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… دارای کاربرد بسیار بود و مورد استقبال بسیاری از مؤسسات، نهادها و ادارات مهم دولتی و خصوصی قرار گرفته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه تمامی پکیج های پیشنهادی خود، نوروزی دلنشین و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *