صنایع دستی اصفهان آمیزه هنر و فرهنگ

صنایع دستی اصفهان آمیزه هنر و فرهنگ

صنایع دستی اصفهان آمیزه هنر و فرهنگ است. اصفهان از تاریخی ترین شهرهای میهن عزیزمان با پیشینه‌ ای پر بار و درخشان در زمینه های آثار تاریخی، صنایع دستی، مفاخر علمی، هنری و سرآمد شهرهای ایران است. از همین روی است که میتوان صنایع دستی زیبای این شهر را آمیزه‌ ای از فرهنگ، هنر، تمدن، آداب و سنن این دیار دانست.

 

شاخص ترین های صنایع دستی اصفهان

از میان انبوه صنایع دستی متنوع در اصفهان به چند شاخه مهم، پر مصرف و پر دستاورد میرسیم که بعضی از آن شاخه ها صرفاً به نام اصفهان شناخته میشوند و گره خورده‌اند. از آن جمله است میناکاری، قلم‌ زنی و قلمکار. از صنایع دستی معروف دیگر اصفهان میتوان از خاتم کاری، پرداز، سفال و سرامیک و فیروزه کوبی یاد کرد. البته بعضاً صنایع دستی اصفهان دارای شهرت و اعتبار بین المللی بوده و شناخته شده است. از ویژگی های مهم محصولات صنایع دستی اصفهان زیبایی بصری و کاربردی بودن آن میباشد. مثلاً از شاخه‌ مینا کاری که از معروف‌ ترین صنایع دستی اصفهان است، میتوان مثال‌ های فراوانی را آورد. انواع گلدان، بشقاب، شکلات خوری، شیرینی خوری، سنگاب، آجیل خوری، آیینه و شمعدان، سرویس چای خوری و… به واسطه همین خلاقیت هاست که صنایع دستی اصفهان آمیزه هنر و فرهنگ است.

 

هفت گردون و صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال حضوری خلاق و متفاوت در عرصه صنایع دستی ایران دارد. از مهمترین ابداعات این مجموعه عرضه پکیج های انحصاری با چیدمانی جذاب از محصولات صنایع دستی است، همراه با محصولات جانبی و مکمل و بسته بندی نفیس و زیبا شاهد هدایایی بی نظیر خواهید بود. به ویژه در حوزه‌ هایی همچون هدایای خاص، هدایای اداری، هدیه تبلیغاتی، هدایای مدیریتی، هدایای اقتصادی و… پکیج های انحصاری هفت گردون نقطه عطفی است در حسن سلیقه و انتخاب هوشمندانه هدایای متفاوت.

faezeh1
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *